úterý 29. září 2015

La primera noche en Los Ángeles

Jedno malé upozornění: nebuďte jako já a neťukněte bezhlavě v LA do Uberu první adresu, co se objeví. Venice beach a Venice = dvě rozdílné věci
, kontrolujte PSČ. Takhle prozřetelná jsem bohužel po 30 hodinách na cestě nebyla, naštěstí řidička Uberu byla shovívavá a stálo mě to jen čas. Když jsem konečně dorazila, můj hostitel R. nevypadal nadšeně, že má doma někoho tak zmateného, ale pozval mě na pivo u Oceanfront. Vzchopila jsem se a po sprše šla. Poprvé jsem se seznámila se sousedem V., ale myslím, že můj mozek vnímal vše už jen napůl.
A pak to bylo tu, přišli jsme k pláži a mě ohromil pohled, který jsem znala jen z filmů a Californication. A k tomu najednou přišel R. kamarád A., se kterým se prý dlouho neviděl. Moc jsem nevnímala, co mi říkali, ani humbuk nad skupinou, která byla prý známá, ale mi nic neříkala. A takhle nad  pivem jsme se dohodli, že Alex bude mým průvodcem po LA a že volnou sobotu všichni 4 začneme kávou v Deus Ex Machina.




One little warning: don’t be like me and don’t put thoughtlessly to Uber  the first address that appears. Venice and Venice beach = two different things, check zipcodes. Unfortunatelly, my mind wasn’t thinking clearly after 30 hours of traveling but what was definetly fortunate was my Uber driver. When I finally managed to arrive, my host R. didn’t seem very excited to have someone so confused in his house, he invited me to join him in for Happy Hours tho. After shower I firstly met his neighbour V but my brain was able to concentrate on 50% only.

And then there it was, we came to the beach and I was astonished by the view I knew only from movies and Californication. Then suddenly R.‘s friend A. appeared so drinking beer  we decided that A. is going to be my guide in LA and we begin Saturday in Deus Ex Machina.




Una pequeña notificación: no seáis como yo y no introduzcáis al Uber la primera dirección que os ocurre sin pensarlo bien. Venice y Venice beach = algo totalmente diferente, controlad los CP. Desgraciadamente, mi mente no era clara para nada después de viajar 30 horas. Por otro lado, lo que era mi suerte, fue mi conductora de Uber muy amable y tolerante. Cuando llegué, mi hospedador R. no parecía entusiasmado de tener una chica tan confusa en su casa, aún con eso me invitó a acompañarle a Happyhours cerca de la playa. Creo que esto era también la primera vez cuando vi a su vecino, V.

Por consiguiente llegó el momento en el que me quedé pasmada, nos vinimos a la playa de Venice y yo vi por primera vez lo que conocí solo de las películas o de Californication. De golpe apareció un amigo de R., A. y bebiendo la cerveza nos acordamos de que A. iba a ser mi guía en Los Ángeles y el día siguiente empezaríamos en Deus Ex Machina. 

Žádné komentáře:

Okomentovat